London Dag 1

Som sagt, jag har varit i London med mina föräldrar. Nu kanske ni frågar: Vad gjorde ni där? Vi gick in på Madame Tussauds, Sea Life Aquarium, Hyde Park m.m. Jag kommer att publicera steg för steg hela resan från dag 1 till dag 11.

Dag ett börjar vi med. Vi började vår resa på tågstationen i Karlshamn. Vi åkte ett Öresundståg till Köpenhamns flygplats. Resan dit tog 2 timmar. Från Köpenhamn flög vi till Gatwich Airport. Sedan hade vi en 2 timmars busstur till Victoria coach station. Efter en liten tunnelbane-tur till Shepherds Bush Market var vi (efter en liten promenad) framme vid Hotel 65.  Rummet var inte för stort men vi trivdes där under resans gång. Jag tog bilder under resans gång. Här är lite från dag 1.

T44 344 på bangården i Karlshamn

Flygplanet som tog oss upp i det blå

På några 1000 meters höjd hade man denna utsikten

Lustiga moln uppifrån

Vårat hotellrum i London

Det var allt från dag 1. Det kommer mera senare. Vi har 11 dagar att gå igenom så det är bara och börja. 🙂